Γενικές πληροφορίες για τον καταναλωτή
Σύμφωνα με το άρθρο 49 του νομοθετικού διατάγματος της 6ης Σεπτεμβρίου 2005, αριθ. 206 (εφεξής «Κώδικας Καταναλωτή»), παρέχονται οι ακόλουθες πληροφορίες στους πελάτες που αγοράζουν για λόγους άσχετους με τυχόν επαγγελματική δραστηριότητα (εφεξής «Καταναλωτής Πελάτης»).
Α) Η Εταιρεία, πωλήτρια των Προϊόντων, είναι η MOSAIC S.P.A., με έδρα στο Τορίνο (TO), 10153, Lungo Dora P. Colletta αρ. 113/9, Α.Φ.Μ. και Α.Φ.Π. IT09813270015, διαθέσιμη στα εξής στοιχεία επικοινωνίας:
Τηλ: 800-034180;
E-mail: info.it@creative-cables.com;
PEC: mosaicspa@pec.it.
Η Mosaic εμπορεύεται τα Προϊόντα της περ. Β) χρησιμοποιώντας το εμπορικό σήμα CREATIVE CABLES, του οποίου είναι ο αποκλειστικός κάτοχος.
Β) Τα Προϊόντα που προσφέρει η Mosaic ανήκουν σε συστήματα και ηλεκτρικά εξαρτήματα για φωτισμό· για κάθε άλλη συγκεκριμένη πληροφορία σχετικά με τα επιμέρους Προϊόντα παραπέμπουμε στην αντίστοιχη τεχνική περιγραφή που υπάρχει στον Ιστότοπο.
Γ) Η τιμή των Προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των φόρων, είναι αυτή που αναγράφεται στον Ιστότοπο τη στιγμή της αγοράς. Τα έξοδα αποστολής διαφέρουν ανάλογα με τον τόπο παράδοσης.
Τα έξοδα αυτά θα υπολογιστούν κατά τη διαδικασία παραγγελίας και θα εμφανιστούν στην αντίστοιχη ενότητα της σύνοψης, μετά την εισαγωγή της διεύθυνσης παράδοσης, πριν από την ολοκλήρωση της αγοράς.
D) Ο Πελάτης Καταναλωτής μπορεί να επιλέξει μία από τις μεθόδους πληρωμής που αναφέρονται στη σελίδα: Αποστολές και Πληρωμές
Ε) Η παράδοση των Προϊόντων στον Πελάτη Καταναλωτή θα πραγματοποιηθεί μέσω μεταφορικών εταιρειών που θα ορίσει η Εταιρεία· ο Πελάτης Καταναλωτής μπορεί να επιλέξει μεταξύ των διαθέσιμων μεταφορέων κατά τη διαδικασία παραγγελίας, ανάλογα με τον τύπο υπηρεσίας παράδοσης.
Οι χρόνοι που ενδεχομένως αναφέρονται για την παράδοση είναι καθαρά ενδεικτικοί και όχι δεσμευτικοί.
ΣΤ) Ο Πελάτης Καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, σύμφωνα με τα άρθρα 52 και επόμενα του Κώδικα Καταναλωτή, για όλα τα Προϊόντα που αγοράζονται από τον Ιστότοπο εκτός από τα εξατομικευμένα Προϊόντα, για οποιονδήποτε λόγο και χωρίς να απαιτείται αιτιολόγηση, εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημέρα που αυτός (ή τρίτος που έχει οριστεί από αυτόν κατά την παραλαβή των Προϊόντων) αποκτά τη φυσική κατοχή τους.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρείται, σύμφωνα με το άρθρο 59, περ. γ) του Κώδικα Καταναλωτή, για την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.
G) Πριν από τη λήξη της περιόδου υπαναχώρησης, ο Πελάτης Καταναλωτής θα πρέπει να ενημερώσει τη Mosaic για την απόφασή του να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη Σύμβαση, με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
α. συμπληρώνοντας ένα αίτημα επιστροφής στην περιοχή μελών. Στη σελίδα "Ο λογαριασμός μου" υπάρχει η ενότητα “Τα αιτήματά μου για επιστροφή”; αρκεί να κάνετε κλικ στο “Προσθήκη νέου αιτήματος” και στη συνέχεια να εισαγάγετε τον αριθμό παραγγελίας (ο οποίος μπορεί να βρεθεί, εάν χρειάζεται, στην ενότητα “Οι παραγγελίες μου”);
Ή
β. χρησιμοποιώντας το σύνδεσμο και την επόμενη καθοδηγούμενη διαδικασία που υπάρχει στον Ιστότοπο στην ενότητα “ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ”;
Ή
γ. μέσω οποιασδήποτε άλλης σαφούς δήλωσης της απόφασής του να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση.
Η επιστροφή των Προϊόντων πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την κοινοποίηση της υπαναχώρησης στη Mosaic από τον Πελάτη Καταναλωτή, παραδίδοντας τα Προϊόντα προσεκτικά συσκευασμένα στο αρχικό τους κουτί σε ένα από τα σημεία επιστροφής που υποδεικνύει η Mosaic στη διαδικασία επιστροφής.
Η επιστροφή χρημάτων θα εκδοθεί από τη Mosaic μόλις τα Προϊόντα παραληφθούν στην αποθήκη της Mosaic· από το ποσό θα αφαιρεθεί το κόστος επαναποστολής των Προϊόντων (που διαχειρίζεται και οργανώνει η Mosaic), το οποίο σύμφωνα με το άρθρο 57 του Κώδικα Καταναλωτή βαρύνει τον Πελάτη Καταναλωτή.
I) Για οποιαδήποτε καταγγελία, αναφορά, αίτημα πληροφοριών ή αίτημα εξυπηρέτησης μετά την πώληση, ο πελάτης καταναλωτής μπορεί να επικοινωνήσει με τη Mosaic μέσω ενός από τα κανάλια επικοινωνίας που αναφέρονται στο σημείο Α) των παρόντων Γενικών Πληροφοριών.
J) Σε όλα τα Προϊόντα που υπάρχουν και μπορούν να αγοραστούν στον Ιστότοπο εφαρμόζεται η νόμιμη εγγύηση συμμόρφωσης σύμφωνα με τα άρθρα 128 και επόμενα του Κώδικα Καταναλωτή.
Σε περίπτωση ελαττώματος συμμόρφωσης του Προϊόντος, ο Καταναλωτής πελάτης έχει δικαίωμα στα ένδικα μέσα που προβλέπονται στα άρθρα 135bis και επόμενα του Κώδικα Καταναλωτή.
Η Mosaic είναι υπεύθυνη για κάθε ελάττωμα συμμόρφωσης του Προϊόντος που εμφανίζεται εντός 2 (δύο) ετών από την παράδοση.